برگزاری نمایشگاه ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی و نمایشگاه صنعت دام و طیور آبزیان و صنایع وابسته در تبریز 

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ادوات و ماشین آلات کشاورزی، نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری و هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ادوات و ماشین آلات کشاورزی، نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری و هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته از ۱۸ تا ۲۱ شهریورماه امسال در تبریز برگزار می‌شود.

این نمایشگاه‌ها با حضور تولیدکنندگان و بازرگانان داخلی و خارجی به منظور ارائه و معرفی آخرین دستاورد‌ها در سالن پروین اعتصامی از استان‌های آذربایجان شرقی، مازندران، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، البرز، قزوین، گلستان، یزد، اردبیل و لرستان در زمینه‌های ماشین‌آلات و تجهیزات دام و طیور و آبزیان، مکمل‌های خوراک دام و طیور و آبزیان، افزودنی خوراک دام و طیور، جوجه یک روزه ومرغ مادر، ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری و ... در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار خواهد شد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری و هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته ایران–تبریز روز سه شنبه در تاریخ ۱۸ تیرماه آغاز به کار کرده و همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ جهت بازدید متخصصان و علاقمندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار